středa 7. května 2014

Skin79 CC cream correct SPF 30 PA++ recenze




"Jihokorejci zase vyvinuli nový CC krém!"
Dlouho, předlouho jsem se těšila na tuto novinku. Slibovala jsem si od nového CC creamu, zprofanované a všeobecně milované značky, alespoň polovinu toho, co slibovali ONI:

"Trojnásobná funkce CC krému Correct obnovuje přirozený tón pokožky s efektem přizpůsobení se tónu vaší pleti. Kapsle minerálního pudru se po aplikaci na pleť přizpůsobí vašemu odstínu pleti a plní tak funkci pečujícího krému a make-upu v jednom, bez jakéhokoliv rozmazání. Vyhlazuje vrásky, chrání před UV zářením, vyrovnává tón pleti" = 3 funkce. Aha.



Vezmu to od začátku, protože jsem si jistá, že se najde někdo, kdo očekává něco úplně jiného, než jsem očekávala já a tak si tento CC krém získá své příznivce.


Balení (35ml) se mi líbí, je opatřené pumpičkou a myslím, že nebude problém vydolovat z něj úplně všechno. Kdybych o to měla zájem. Což nemám. Jakmile mi z Koreje přišla tato zásilka za 9,89USD (pošta zdarma), vrhla jsem se na ni, přestože na testování zrovna teď nemám obličej. Nakonec jsem se rozhodla, že z toho vytěžím maximum a tak vystavím kus své tváře po čerstvém sloupnutí kůže (peelingovým krémem) a dalšího místa po čerstvém sloupnutí TCA (likviduju lehkou pigmentovou skvrnu). Protože, přece jen, jak jinak dostatečně ověřit krycí schopnost, než na pleti, která překrýt potřebuje. Jdeme na to!



Skin79 CC Cream Correct
Skin79 po rozetření
Skin79 po setření na kapesníčku

Jak vidno, CC Correct má krémovou texturu, bílou barvu a obsahuje mikročástečky. Také jemně a hezky voní. Po rozetření se mikročástice pudru rozmělní a CC krém získá makeupové zabarvení. Otázka záludná jako sám Kim Čong - un: Co se stane s odstínem, když jsou všechny mikročástečky pudru, které mají určitou stanovenou barvu, již rozetřeny? Pokud pochopitelně nepočítáme s oxidací :-)? NIC. Jak se mi tedy něco, co se nemůže barevně změnit, může na obličeji "přizpůsobit"? Leda tak, že to bude mít tak minimální krytí, že případně nevyhovující odstín prostě nepoznám. A jsme u toho. Vyrovnání tónu pleti. Ano, ano, ano.

Níže vidíte fotky bez CC a po aplikaci CC. Skvrna, kterou vidíte, je čerstvě sloupnutá kůže po lokálním ošetření TCA peelingem a můžeme ji považovat prostě za nedokonalost pleti, i když je (na rozdíl od akné) pod úrovní okolní pokožky, takže se zamaskuje mnohem snáz. Dále malé pihy na tváři. Povrch po nanesení CC krému je spíše glowy a pocit na pleti je velice příjemný, jako po natření lehkým krémem. V detailu je také patrné, že jsem se nedonutila CC krém pořádně rozetřít, neboť jsem měla obavu, že na obličeji nezůstane vůbec nic. Posuďte sami krycí schopnost :-).


Pleť bez makeupu + lokální TCA
Pleť se Skin79 CC + lokální TCA
Vidíte nějaké sjednocení? Jistě. Průšvih ovšem nastává zhruba za hodinu. CC krém mizí a mizí a mizí... V případě mastnější pleti by to rozhodně nebylo to pravé. Jakou má tedy přibližně výdrž? Nevím. Při nejlepší vůli se mi nepodařilo zjistit, jestli TAM ještě je, nebo už tam není. A to, (milé dámy) je (ve dvou případech) opravdu velký problém. A jedním z nich je Skin79 CC Cream Correct. Propadák, nebo ne? Jsem zvědavá, jak nakonec zaujme české ženy! 

Složení:

Jaká péče, prosím? Tento CC "krém" má stejné složení, jako mnoho makeupů, s tím rozdílem, že pro "krémovější" texturu se zde vyskytuje velké množství silikonů. Prvních 5-10 položek ve složení, kterými je důležité se řídit především (podílejí se na obsahu nejvíce): komedogenní koktejl. Není způsob, jak mě donutit si to ještě někdy dát na obličej. Trpěla jsem už dost. A jestli mi to ucpalo pleť? Jistě. Už po prvním dni.

Hodnocení ():

Za mě 1 hvězdička. Důvod: mizerná výdrž, komedogenní složení a nic moc krytí /i když to zde asi nebylo v plánu/. Nulu nedávám jen pro to, že to aspoň chvíli docela hezky vypadá.:

Óda na vodu, silikony, UV filtry, změkčovadla... od položky 15 jsem se složením nezabývala.


A na úplný závěr mrkněte na ingredience: Water, Cyclopentasiloxane, Phenyl Trimethicone, Titanium Dioxide (CI 77891), Ethylhexyl Methoxycinnamate, Zinc Oxide (CI 77947) - zvlhčovač, UV blokátor, komedogenní (2/5), Cyclohexasiloxane, Glycerin, Dicaprylyl Carbonate, Butylene Glycol - zvlhčovač, komedogenní (1/5), Dicaprylate/Dicaprate, Niacinamide, Methylpropanediol, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone - zvhčovač, dráždivý, Sodium Chloride - kkonzervant omedogenní (5/5), Cyclomethicone, Beeswax, Hydrolyzed Collagen, Centella Asiatica Extract, Althaea Officinalis Root Extract, Viscum Album (Mistletoe) Fruit Extract, Hydrolyzed Viola Tricolor Extract, Lavandula Angustifolia (Lavender) Water, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Water, Anthemis Nobilis Flower Water, Moringa Pterygosperma Seed Extract, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Symphytum Officinale Leaf Extract, Plantago Ovata Seed Extract, Hydrolyzed Wheat Protein, Aesculus Hippocastanum (Horse Chestnut) Extract, Centaurea Cyanus Flower Water, Disteardimonium Hectorite, Sorbitan Isostearate, Tribehenin, Pentylene Glycol, Methyl Methacrylate Crosspolymer, Dimethicone Crosspolymer, Aluminum Hydroxide, Stearic Acid, Dimethiconol, Dimethicone, Polyester-1, Silica Dimethyl Silylate, Triethoxycaprylylsilane, Ethylhexylglycerin, Polydecene, Butylene Glycol, Propylene Glycol, Beta-Sitosterol, Ceramide 3, Steareth-4, Adenosine, Cholesterol, Potassium Cetyl Phosphate, Phytosphingosine, Squalane, Cholesteryl/Behenyl/Octyldodecyl Lauroyl Glutamate, Palmeth-2 Phosphate, Glutamine, Leucine, Serine, Proline, Alcohol Denat, Alcohol, Disodium EDTA, Phenoxyethanol, Fragrance (parfum), Iron Oxides (CI 77492), Mica (CI 77019), Iron Oxides (CI 77491), Iron Oxides (CI 77499).

Žádné komentáře:

Okomentovat